środa, 21 sierpnia 2019

Co, jak i dlaczego - czyli o tematyce bloga słów kilka

Powitać!

Witam wszystkich i każdego z osobna na moim świeżo założonym blogu. Naprawdę ciężko mi wymyślić coś sensownego od czego mógłbym tutaj zacząć, a więc może zwyczajnie opiszę to czego będziecie mogli oczekiwać po wpisach pojawiających się w tym miejscu, kim tak właściwie jestem i co nakłoniło mnie do rozpoczęcia tego co chcę robić w takiej, a nie innej formie. No to lecimy!

Po pierwsze: dlaczego? A więc tak sobie uznałem, że sporo w te gry gram. Sporo tych anime oglądam. Lubię o tym rozmawiać z ludźmi dzielącymi podobne zainteresowania...dlaczego by więc nie spróbować zacząć o tym pisać? Nie w celach zarobkowych, nie zdobycia sławy czy gigantycznego sukcesu, a po prostu dla frajdy. Zresztą sami widzicie jak prosty w budowie jest ten blog. Przy okazji chciałbym zainteresować kogoś tym o czym piszę i sprawić, że zagra czy obejrzy dany tytuł i chyba właśnie to jest moim głównym celem. 

Po drugie: co? I tutaj odpowiedź będzie chyba nawet jeszcze prostsza: gry i anime, nie jednak 50/50, a z całkiem sporą przewagą tych pierwszych. A dlaczego właściwie akurat te dwie rzeczy? Odpowiedź jest znowu bardzo prosta: po prostu je lubię. Przy grach spędzam jednak znacznie więcej czasu niż przy chińskich bajkach, a więc siłą rzeczy będzie ich więcej. Recenzje czy publicystyka, raz na jakiś czas może jakieś moje wrażenia po jakimś większym konwencje growym czy co mi tam jeszcze przyjdzie do głowy. W przypadku anime prawdopodobnie będę się ograniczał do recenzji czy prostych polecanek, chyba, że wymyślę coś naprawdę kreatywnego, a wbrew nazwie bloga jestem bardziej kretynem niż osobą kreatywną.

Po trzecie: jakie gry? Głównie produkcje stricte japońskie i wszelakie, starsze i nowsze, gry typu jRPG czy zachodnie produkcje na takie stylizowane. Dlaczego? Ano gram głównie w takie, takie najbardziej lubię i liczę, że pisząc może sprawię, że ktoś się do nich właśnie przekona: nawet jedna osoba, która zdecyduje się zagrać w coś co opiszę (czy nie zagra i zaoszczędzi dzięki mnie pieniądze) czy obejrzeć coś co polecę (lub też nie obejrzy i zaoszczędzi czas) będzie dla mnie gigantycznym sukcesem.

Po czwarte: jak? Mam nadzieję, że zwyczajnie ciekawie i, co uważam za niesamowicie ważne, bez jakichkolwiek ocen liczbowych w przypadku recenzji. Jestem zdania, że jeżeli z tekstu nie da się wywnioskować czy lubię/nie lubię danego tytułu to poległem próbując to przekazać swoimi słowami.

Tagi:
  • RECENZJA -  oznaczenie mojej opinii dotyczącej gier video
  • RECENZJA - CHIŃSKIE BAJKI - oznaczenie mojej opinii na temat anime
  • RECENZJA - INNE - oznaczenie mojej opinii na temat komiksu/mangi/filmu/czegoś innego (rzadkie i okazyjne teksty)
  • RELACJA  - moje wrażenie z jakiegoś konwentu growego
  • FELIETON - moje dłuższe wynaturzenia na jakiś temat związany z grami/anime

1 komentarz: